Wine Lady

Zapraszam na moją nową stronę: www.wine-lady.pl
I also write about wine in English: www.wine-lady.com

29.01.2013

Il borgo del balsamico - l'arte del balsamico!

Najchętniej położyłabym się w wannie pełnej gorącej wody z kieliszkiem znakomitego czerwonego, a później wskoczyłabym pod kołderkę, a zamiast tego siedzę w studio foto na sesji zdjęciowej i mam dopiero jedno zdjęcie z wielu zaplanowanych na dziś wieczór do zrobienia.. niezła perspektywa na wieczór, prawda? Mam jednak nadzieję, że skończymy przed północą, bo doba ma nadal 24h, a chciałabym się jeszcze w tej konkretnej dobie wyspać ;p


Co jednak chciałam napisać, to drobny komentarz odnośnie pomidora i mozarelli, którymi poczęstował nas fotograf (abstrahując od wina na chwilę). Był to jednak NIEzwykły pomidor i NIEzwykła mozarella. Wszystko za sprawą 30-letniego octu balsamicznego, który sprawił, że przez chwilę poczułam się jak w niebie..

I znów doznałam olśnienia - i CHCĘ GO MIEĆ!! :))


I chyba warto jest wydać trochę 'zielonych', by mieć w kuchni pod ręką takie cudeńko ;)

 pic - l'arte del balsamico - Il borgo del balsamico

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz