Wine Lady

Zapraszam na moją nową stronę: www.wine-lady.pl
I also write about wine in English: www.wine-lady.com

17.08.2012

Wine Lady - parę słów o mnie (aktualizacja)

Właśnie mija rok odkąd w moim życiu pojawiło się wino. Co się zmieniło od tamtego czasu, kiedy stawiałam pierwsze niepewne kroki w tym winem płynącym świecie?
Mam na koncie już ponad 100 przetestowanych win (wiem, wiem - trzy albo cztery zera robiłyby większe wrażenie, ale jak na osobę, która wcześniej prawie nie piła alkoholu to jest to wyczyn), posiadam międzynarodowy certyfikat Wine & Spirit Education Trust - poziom intermediate, wciąż pogłębiam swoją wiedzę i wciąż uczę się tego, co wino i cały jego tajemniczy świat ma do zaoferowania. I oczywiście degustuję :)

Coraz częściej i coraz chętniej wymieniam poglądy na temat testowanych przeze mnie win z osobami, które siedzą w tym już wiele wiele lat, również ze znawcami, czy producentami. Miło jest widzieć pasję w innych - zaraża mnie to :) I fajnie jest móc zaskoczyć znajomych na spotkaniu jakąś ciekawostką - miło jest widzieć, że umiem na nich wpłynąć i zainteresować tematem. No i podzielić się winną perełką, którą znajdę w sklepie, oczywiście ;)

Jadanie obiadów czy kolacji na mieście ma te plusy, że zawsze można dobrać nowe, nieznane wino i je spróbować - co chętnie czynię. Zdarza mi się też chodzić na publiczne degustacje, czy też te mniej publiczne. No i oczywiście kupuję wino - w sklepach z alkoholem, czasem nawet w markecie.

Jak znajdę czas (a mam go wyjątkowo mało) to zmodyfikuję stare posty i dodam nowe opinie na temat win, które piłam przez ostatnie miesiące - wciąż sobie mówię, że w końcu usiądę i to zrobię, ale jakoś tygodnie mijają a postów nie przybywa ;)

Miłej lektury, a przede wszystkim - niezapomnianych wrażeń z degustacji win!
Wine Lady

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz