Wine Lady

Zapraszam na moją nową stronę: www.wine-lady.pl
I also write about wine in English: www.wine-lady.com

30.09.2012

Winnice w Bordeaux

Moja podróż po winnicach Bordeaux dobiegła końca, ciężko było wracać do PL, ale obowiązki wzywają, poza tym mam tu swój piękny świat, może mniej winny niż w Bordeaux, ale jednak swój własny ;) Było niesamowicie! Poznałam wielu cudownych ludzi, dla których te piękne miejsca są codziennością, poznałam wspaniałych winiarzy, którzy z radością dzielili się swoją wiedzą, odkryłam w sobie jeszcze większą pasję do win, degustowałam naprawdę wspaniałe winne perełki (niebawem pojawią się opisy), byłam zarówno w topowych winnicach, jak i tych mniejszych, które jednak również produkują znakomite wina - w wolnej chwili powrzucam zdjęcia i bardziej szczegółowe informacje ;)

Wiem już, że tam wrócę, kawałek mojego serduszka tam został i na odległość będzie pielęgnować moje wspomnienia ;) mam też nadzieję, że będę mieć okazję bywać częściej w takim wybornym towarzystwie, jak w ostatnim tygodniu. Dziękuję wszystkim za wspaniale spędzony czas! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz