Wine Lady

Zapraszam na moją nową stronę: www.wine-lady.pl
I also write about wine in English: www.wine-lady.com

28.07.2012

powrót

Trochę czasu minęło od mojego ostatniego posta, wstyd się przyznać, że przez tyle miesięcy nie miałam chwili, by napisać lub zamieścić wrażenia z degustowanych przeze mnie win... postaram się powoli nadrabiać zaległości, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Coraz częściej degustuję wina, raczej przeniosłam się na wyższą półkę, nie korzystam z marketowych okazji. Za to zaczęłam sprawdzać naszych polskich dystrybutorów i kluby wina, może nie są to Lafity, ale jest w czym wybierać, a i ceny zadowalające (40-150 za dobre wino)- na bardzo drogie wina pozwalam sobie jedynie przy większych okazjach ;))) Mam też za sobą kilka kursów z tematyki wina, zdążyłam też zrobić certyfikat, więc różnica w wiedzy i umiejętnościach w porównaniu z zeszłym rokiem jest ogromna. Aczkolwiek mam świadomość i nadzieję, że za 5 lat o tym czasie będę mogła się określić mianem specjalistki ;)

Tak czy inaczej postaram się zamieszczać tu w miarę regularnie wnioski z degustacji (również tych zaległych), tam gdzie udało mi się zrobić zdjęcie, to wstawię je - choć jakość raczej pozostawia wiele do życzenia, jak jestem "w terenie" to tylko robię zdjęcia butelek telefonem ;) miłego czytania :)

WineLady


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz