Wine Lady

Zapraszam na moją nową stronę: www.wine-lady.pl
I also write about wine in English: www.wine-lady.com

27.12.2014

Przeżycie wielowarstwowe. Szampan Taittinger. Moja opowieść.

Nie byłam wielką fanką szampanów i nie wiem, czy kiedykolwiek będę - Cremant de Limoux zajmuje zbyt wiele miejsca w moim sercu ;) ale prawdą jest, że pijąc szampana przenoszę się do innego świata, poznaję tę tajemniczą wielowarstwowość, która mnie urzekła. I o tym właśnie pisałam ostatnio, zapraszam do czytania całęgo postu tutaj - Przeżycie wielowarstwowe. Moja opowieść o szampanie.

English version is available here.



Drodzy Czytelnicy! jak zdążyliście zauważyć coraz mniej 'zajawek' nowych postów publikuję tu, na blogspocie. Większość postów publikuję już tylko i wyłącznie na mojej nowej stronie www.wine-lady.pl (wersja anglojęzyczna na www.wine-lady.com) dlatego serdecznie zapraszam do czytania! Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz