Wine Lady

Zapraszam na moją nową stronę: www.wine-lady.pl
I also write about wine in English: www.wine-lady.com

30.10.2014

Recenzja książki: Paul Strang, ‘Languedoc-Roussillon. The wines and winemakers’

Ostatnio częściej podróżuję na południe Francji do Langwedocji-Roussillon i tutejsze wina skupiają na sobie coraz więcej mojej uwagi. Dotąd traktowałam ten region bardzo "po łebkach", jednak im bardziej się zagłębiam w jego tajemnice, tym trudniej mi się od tego oderwać. W związku z tym, że moja wiedza na temat Langwedocji, a szczególnie Roussillon nie była obszerna, postanowiłam nadrobić zaległości i rozglądam się za książkami, które traktują o regionie, jego winach i producentach - jednak z naciskiem na informacje dotyczące terroir i historii regionu, bo opinie o winie i producentach wyrobię sobie sama ;) A moze Wy, drodzy Czytelnicy, znacie jakieś ciekawe książki o Langwedocji-Roussillon? :)

Zapraszam serdecznie do czytania : http://wine-lady.pl/recenzja-ksiazki-paul-strang-languedoc-roussillon-the-wines-and-winemakers/

English version is available here: http://www.wine-lady.com/a-book-review-languedoc-roussillon-the-wines-and-winemakers-by-paul-strang/



Na koniec pozwolę sobie przypomnieć, iż od niedawna kontynuuję pisanie bloga Wine Lady na swojej własnej stronie, www.wine-lady.pl (wersja angielska jest na www.wine-lady.com). Tutaj natomiast, na blogspocie, znajduje się archiwum wpisów z ostatnich trzech lat i wciąż zamieszczam krótki opis nowych artykułów z linkiem do pełnego artykułu w obu wersjach językowych. Miłego czytania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz